Де краще купити шафу купе?

Де  краще купувати шафу купе у Львові?

До стандартних методів покупки меблів можна віднести придбання товару в спеціалізованих меблевих салонах, магазинах і гіпермаркетах або по оголошенню в інтернеті від гаражників. Здавалося б, ідеальні і прості прийоми, навіщо про них говорити? Простий ланцюжок: прийшов, побачив, сподобалося, купив. Однак є нюанси, які не всім підходять. Постараємося відзначити переваги і недоліки кожного зі способів купівлі, розглянемо детальніше кожен пункт і виділимо категорії населення, для яких описані методи найбільш характерні і придатні.

Салон: «Будь-який каприз за ваші гроші»
ПЕРЕВАГИ: Безперечно, покупка в меблевому салоні — найкомфортніша, швидка і безпечна. Єдине, що потрібно від вас, це приїхати в салон, переглянути асортимент, вибрати бажаний товар і розплатитися. Оплатити можна будь-яким зручним для вас способом. А далі залишається тільки чекати меблі в будинку. Їх привезуть і встановлять. Якщо необхідно вбудувати техніку, майстри з салону допоможуть і в цьому питанні. Можна не переживати, що привезуть не ту меблі, яку замовляли, а також за цілісність товару. Навіть якщо при транспортуванні трапиться неприємність — все буде оперативно замінено. Крім того — у вас 100% буде якісний і ексклюзивно неповторний дизайн вашої шафи купе. Крім того як правило салони працюють за договором, переживають за свою репутацію — і якщо вам щось не подобається — вам є куди звернутися.
НЕДОЛІКИ: Купівля в салоні — більш дорогий спосіб придбання меблів. Так як салон несе відповідальність і гарантію за якість продовать шафи купе і також необхідно оплачувати працю висококласних фахівців.

Меблевий магазин / гіпермаркет: «Прийшов, побачив і купив»
ПЕРЕВАГИ: У меблевому магазині (особливо в гіпермаркеті) можна купити практично все. Чим більше магазин, тим ширше асортимент. Причому присутні товар середнього і економ класу. У великих супермаркетах накрутка на товар не надто велика, адже магазини заробляють на кількості проданого товару, а не на завищеною ціною на окремі моделі.
НЕДОЛІКИ: У меблевих магазинах рівень обслуговування клієнтів нижче, ніж в салонах. Магазину важливо продати товар, а ось що з ним буде далі, як його краще розташувати, встановити — це вже проблеми клієнта. Консультанти досить часто знають про меблів лише загальні речі і не завжди можуть проконсультувати з технічними показниками товару (матеріал оббивки, якість фурнітури, матеріали в конструкції меблів).
Крім того ви повинні розуміти — що купивши меблі в гіпермаркеті — це серійні меблі. Вона звичайно дешевше ідувідуальної, але і ризик прийти в гості до знайомих і наштовхнутися на так ж шафу у них — є великий. Крім того як правило серійні шафи купе дуже скупі на дизайн дверей і більш низькі (в середньому висота 220 см), фурнутура найдешевша китайська — це все дозволяє їм економити за рахунок якості на ціні.
На що треба звернути увагу: В магазині необхідно простежити за якістю продукції (саме тієї одиниці товару, що планують вам доставити з магазину). При розвантаженні і установці меблевого комплекту також треба стежити, щоб все робилося якісно, ​​адже коли майстри виїдуть скаржитися на відколотий куточок або тріснуту панель буде пізно.

На ринку або у гаражників з OLX: «дешево, але небезпечно»
ПЕРЕВАГИ: На ринку або по оголошенню, як правило, найнижчі ціни. Але Вам доведеться вибирати меблі по фото або малюнку вручну або по гарному фото взятому з салону, за винятком цього дуже часті затягування термінів, меблі дуже низької якості (так як такий майстер навряд чи розраховує на повторне від вас замовлення через декілька років і швидше за все змінить телефон)
НЕДОЛІКИ: На ринок або по оголошенню рідко поставляють добротні меблі. Досить часто це продукція дуже низької якості, яка почне розвалюватися ще по дорозі додому. В квартирі напевно особисто доведеться ще допрацьовувати, докручувати, поправляти після фабричних майстрів. А коли ви будете телефонувати майстру — то вас швидше за все будуть годувати обіцянками все виправити — а потім зовсім додадуть ваш номер в чорний список або змінять номер. Адже поскаржитися на відміну від салону Вам на нього нікуди — у нього немає офісу, і до вас він приїзжав додому і показував барвисті картинки на планшеті.
Дешева кустарна робота далеко не якісна. Дуже часто використовуються неякісні матеріали (особливо в невидимих на перший погляд місцях). Дуже часто зриваються терміни виготовлення товару, і часто клієнт на виході отримує зовсім не ту модель, на яку розраховував спочатку.
ПІДСУМОК: Меблі з ринку або по оголошенню в інтернеті — це вихід для покупців, у яких немає можливості купувати досить якісні меблі в магазинах. Правда, чекати якості від такої продукції не доводиться.
Так тільки можна купувати за рекомендацією від своїх знайомих яким той майстер зробив меблі і вони залишилися задоволені. Та таких майстрів дуже мало і ціни у них на якісну роботу наближені до ціни в салоні.

Інтернет-магазин / інтернет-портал / інтернет-гіпермаркет: «покупка, не виходячи з дому»
ПЕРЕВАГИ: Інтернет-магазини, і особливо інтернет-гіпермаркети, все більше завойовують меблевий ринок країни. І все через те, що інтернет ресурси пропонують практично будь-які меблі, її можна розглянути, замовити, розплатитися і отримати практично, не виходячи з дому. На великих меблевих порталах можна не тільки вибрати модель та колір — можна прочитати, які матеріали і технології корисні, а які ні, що зараз модно, а що застаріло і так далі. І озброївшись знаннями, можна замовити бажану продукцію в потрібному інтернет-магазині.
НЕДОЛІКИ: Не всі, що показано на сайті, — правда. Дрібні, непопулярні сайти часто прикрашають, а іноді відверто брешуть про свій товар. Наприклад, виставляючи його як німецьку продукцію, а в реальності маємо товар польського або місцевого виробника. І коли вже розберетеся, буде пізно, адже гроші за товар вже сплачено, і кур’єра давно слід прохолов. І потім буде складно довести, що вас обвели навколо пальця. Також є ризик, що інтернет-магазин просто зникне через якийсь час і за ним слідом «піде» гарантія на придбаний товар.
На що слід звернути увагу: Перш ніж зважитися на покупку, варто вивчити різні інтернет-ресурси. Не всі ресурси чесно описують представлений товар. Продукцію слід купувати в перевірених, часто відвідуваних інтернет-магазинах.

Інтернет-салон: «розкіш в інтернеті»
ПЕРЕВАГИ: Далеко не скрізь імениті марки можуть відкрити свій меблевий салон. І тоді на допомогу приходять інтернет-салони. Вони знайомлять потенційних покупців з товаром розповідають, де і як можна замовити дану продукцію. Потрібну меблі можна замовити просто по телефону. До вас приїдуть майстри, знімуть мірки, порадять, що, де і як краще розмістити в кожному конкретному випадку. А потім привезуть і встановлять покупку.
НЕДОЛІКИ: На сайті можна побачити, але не помацати товар. А грошей-то він коштує чималих — навмання брати нерозумно. Та й цінителям дорогих речей цікаво детально розглянути бажаний товар перед покупкою. Так що інтернет-салон рідко виступає безпосередньо магазином, він скоріше виконує функцію ознайомлювального каталогу.
На що треба звернути увагу: Не всі золото, що блищить. На фотографії товар може виглядати набагато краще, ніж в житті. Тому після ознайомлення з продукцією на сайті варто з’їздити в салон і подивитися вподобану модель

 

 

 

Акція